dimarts, 24 d’abril del 2012

Carta informal: nous llenguatges


Dimecres 2 de novembre 2011.

Hola Blanca, com estàs? J
Saps qe? Ara estic aquí a Ibiza et trobo moltíssim a faltar, encara qe tu estiguis vivint a Paris i ens veiem bastant poc durant l’any et trobo moltíssim a faltar, i tinc moltes ganes de veure’t. Sort que existeix Facebook i podem parlar i explicar-nos totes les coses que ens passen el dia a dia.
Bua, avui he anat de festa amb la meva cosina que ja la coneixes, l’Elena, com ja t’havia dit que havia vingut a Ibiza amb els meus tiets i les meves cosines. Doncs el que t’explicava, que avui he anat a una festa d’aquí i... flipa, es fan unes festes impressionants, kuan siguem grans hem d’anar-hi totes dues juntes, es que tu juro que són flipants, no paren en tot el dia, dia i nit de fetsa, a sobre hi ha una piscina enorme que hi caben com 1.000 o 2.000 persones allà dintre. Sempre està ple de gent, però allà només hi va la gent que li sobre molt la pasta. Saps a qui em vaig trobar, tia? A la Jennifer López allà ballant com una boja i també a en David Guetta, està ple de famosos en aquesta festa, és impressionant, en serio :D
Ara estic en uns hotels super guapos, et porten l’esmorzar al llit i tot. Allà a Ibiza deuen estar forrats la gent perquè hi ha coses qe mai de la meva vida havia vist, només a les pel·lícules. Tot es d’allà m’encanta i es preciosíssima.
Espero anar-hi un dia amb tu i viure una experiència increïble, ho recordaria sempre tia, encara que també ho recordaré sempre amb les meves cosines jaja.
Molts petons Blanqueta, t’estimo molt :P






PD: T’enyoro moltíssim Blanca, espero veure’t aviat i algun dia ja t’avisaré per anar-te a fer una visita per allà a paris eh, muaaaaaaaaa! J

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada